Szállítás, visszaküldés, szavatosság

S1.zállítás

Az undershield.hu webshopban megrendelt termékeket kizárólag Magyarország területén forgalmazzuk és szállítjuk ki. Csomagszállító partnerünk a GLS futárszolgálat. A szállítási határidő a rendeléstől számított 3-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék elérhető a magyarországi készleten, és 10-15 munkanap, ha a kiválasztott termék kézbesítését az olaszországi (35014 Italy, Fontaniva (PD), Via Giovanni XXIII. 45.) raktárunkból tudjuk teljesíteni.

A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyére kérje a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodik otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. Az értesítőn szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.

A szállítási díj Magyarország területén 30.000 Ft felett DÍJTALAN, ennél kisebb összegű rendelésnél 1.990 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során.

Amennyiben a csomagoláson valamilyen sérülést tapasztal, jelezze a kézbesítőnek és jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát, illetve jegyzőkönyvben rögzíttesse az észlelt hibát vagy sérülést!

Visszaküldés

A visszaküldéshez a GLS futárt Önnek kell megrendelnie.

Ha egyszerre két vagy több terméket küld vissza, csomagolja őket egy dobozba, ugyanis ha külön-külön csomagonként küldi vissza őket, mindegyikhez saját szállítási kódot kell létrehozni, és a szállítási díj esetében többletköltsége keletkezik a csomagok darabszáma miatt.

Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at vagy kérésre kicseréljük. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).

Visszáruját abban az esetben utasítjuk el, ha:

  • a megadott 14 napos határidőn túl küldi vissza a termék(ek)et
  • ha nem kifogástalan (viseléstől mentes/eladható) állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek)

Ha ugyanabban a dobozban küldi vissza a termék(ek)et, amiben tőlünk kaptad – kérjük, távolítsa el a régi szállítási címkét a dobozról!

Ne felejtse el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni, ezért arra kérjük, hogy beszedendő összeget semmiképpen se írjon rá a csomagra!

Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre vagy a termék vételárát igényelte, úgy annak összegét 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra

 

 

 

 

Fizetési módok

Az undershield.hu webshopunk a Barion rendszerén keresztül biztosított bankkártyás fizetési módot nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webshop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Barion pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a biztonságos fizetőoldalon.

Webáruházunkban 2 féle fizetési lehetőség közül választhat:

  • Fizetés utánvétellel: A csomag ellenértékét a futár részére kell kiegyenlíteni készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes fizetése adminisztrációs költsége 400 Ft, ezért javasoljuk, hogy válassza a díjmentes bankkártyás fizetést
  • Bankkártyás fizetés – biztonságos bankkártyás fizetést biztosítunk a Barion rendszerén keresztül

 

Csere és elállás feltételei webshopunkban történt vásárlás esetén

Méret- vagy színcsere

Ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű vagy más színt, vagy akár teljesen más terméket választana, a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül kezdeményezheti a termék cseréjét.

Amennyiben cserét szeretne, kérjük, lehetőség szerint e-mailben vegye fel a kapcsolatot velünk a ciao@undershiled.hu email címen, és ismertesse az alábbi adatokat,

  • a rendelése sorszámát és időpontját, illetve a megrendelt termék árát, amiből a rendelés beazonosítható
  • milyen terméket mire kíván kicserélni (a cseretermék megnevezése és mérete), és mi ellenőrizzük a csere lehetőségét
  • amennyiben az előzőkhez képest a szállítási cím eltér, kérjük, adja meg az új szállítási címet is
  • abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra

 

Amint beérkezett hozzánk a cserélni kívánt termék, küldjük is a megrendelt csereterméket.

Kérjük, az árut a számla másolatával küldje vissza címünkre!

Címünk: Linea Verde Sport Kft., 1223 Budapest, Rózsakert u. 3-11. C. épület

 

Kizárólag új, sértetlen terméket küldjön vissza, ellenkező esetben a csere jogát nem tudja érvényesíteni!

 

14 napos elállási garancia

A megrendelés során, mint vevő, élhet a 45/2014. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

 

 

A rendeléstől való elállás feltételei

A termék kézbesítését követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben azt további értékesítésre alkalmasan, hiánytalanul és sértetlenül (feltételek: a termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhacímkék megléte és a számla másolatának csatolása), visszaküldi részünkre.

Amennyiben a termékről az átvételkor, a csomag felbontása után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Kérjük, az elállásra vonatkozó igényét emailben a ciao@undershield.hu címen írásban jelezze felénk!

Mint Vevő, Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, azaz a visszaküldés költségét.

A visszaküldés feladata Önt, mint Vevőt terheli, a csomagot bármelyik futárszolgálattal visszaküldheti.

A visszaküldött árut ellenőrizzük és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő legkésőbb 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra.

Figyelem:

A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos gondolkodási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő a követő munkanapon jár le.

Kizárólag új, sértetlen terméket küldjön vissza, ellenkező esetben a csere jogát nem tudja érvényesíteni!

 

Kivételek

A csere vagy elállás joga kizárólag új, teljes csomagolású, sérülésmentes és újra eladható termékek esetén áll fent.

Továbbá nem vonatkozik semmilyen fehérneműre, zoknira és az alábbi esetekben:

  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

 

Tévedésből vagy hibásan leadott megrendelés

Ha a megrendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést a ciao@undershield.hu email címen ingyenesen lemondhatja.

 

 

 

Szavatosság: Ingyenes, kétéves szavatosság minden termék esetében

 

Szavatossági jogok érvényesítése

Ebben a pontban felsoroltak alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

Az Ön által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:

  • A szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – bemutatja.

Arra törekszünk, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 14 munkanapon belül elvégezzük.

Kijavításra vagy a szavatossági vagy a jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében vesszük át.

A fogyasztókat az Európai Unióban vett termékek tekintetében legalább kétéves szavatossági idő illeti meg, méghozzá díjmentesen, akár az interneten, akár üzletben, akár postai megrendeléssel vásárolnak.

Általános szabály, hogy csak akkor lehet a vételár részleges vagy teljes megtérítését kérni, ha a javításra, illetve a cserére nincs lehetőség.

Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a webshop ügyfélszolgálat kezeli a ciao@undershield.hu email címen.

Az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a webshop ügyfélszolgálat szerzi be. Hat hónapon túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztó fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) -lehetőség szerint 14 munkanapon belül- biztosítunk.

A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ciao@undershield.hu email címre elküldeni!

Mindent meg fogunk tenni a probléma rendezésének érdekében, hogy elégedett maradjon az általunk forgalmazott termékekkel és szolgálatásunkkal.

 

Kellékszavatosság

Hibásan teljesítünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesítünk hibásan, ha a hibát a szerződéskötés időpontjában Ön ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozunk. A kellékszavatossági igénye új termék vásárlása esetén a teljesítése időpontjától számított két év alatt évül el, melynek első hat hónapjában a bizonyítási kötelezettség miénk, míg a fennmaradó időszakban ez Önre hárul.

Egyéb Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

Választási lehetőségei a kellékszavatossági igény alapján:

  1. Kijavítást vagy cserét igényelhet, kivéve ha:
  • a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
  • az részünkre – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve
    • a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
    • a szerződésszegés súlyát,
    • a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;

 

  1. Az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát költségünkre magunk kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha
  • a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaljuk,
  • a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeit kímélve nem tudunk eleget tenni,
  • a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt
  1. A választott kellékszavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles megfizetni, kivéve, ha az áttérésre mi adtunk okot, vagy az áttérés egyénként indokolt volt.

A hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát irányunkba közölni. A közlés késedelméről eredő kárért Ön a felelős.

Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

Az általunk eladott termék hibája esetén követelheti a gyártótól (gyártónak minősülünk mi, mint a termék hivatalos forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, az érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket kicseréljük. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

 

Elérhetőségeink

1147 Budapest, Kerékgyártó utca 62.

gkatalin.undershield@gmail.com

+36 30 899 78 90

Vásárlási információk

Fizetési módok:

Bankártyás fizetés (Barion tárca)

Utánvét (bankkártya és kézpénz)