Szállítás, visszaküldés, szavatosság
S1.zállítás
Az undershield.hu webshopban megrendelt termékeket kizárólag Magyarország területén forgalmazzuk és szállítjuk ki. Csomagszállító partnerünk a GLS futárszolgálat. A szállítási határidő a rendeléstől számított 3-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék elérhető a magyarországi készleten, és 10-15 munkanap, ha a kiválasztott termék kézbesítését az olaszországi (35014 Italy, Fontaniva (PD), Via Giovanni XXIII. 45.) raktárunkból tudjuk teljesíteni.
A megrendelt termékeket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. Javasoljuk, hogy munkahelyére kérje a szállítást, amennyiben napközben nem tartózkodik otthon. Ha sikertelen a csomag kézbesítése, a futár a szállítási címen hagyja elérhetőségét. Az értesítőn szereplő telefonszámon az első sikertelen kézbesítéstől számított négy napon belül van lehetőség a futárral ismételt kézbesítési időpont egyeztetésére.
A szállítási díj Magyarország területén 30.000 Ft felett DÍJTALAN, ennél kisebb összegű rendelésnél 1.990 Ft. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során.
Amennyiben a csomagoláson valamilyen sérülést tapasztal, jelezze a kézbesítőnek és jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát, illetve jegyzőkönyvben rögzíttesse az észlelt hibát vagy sérülést!
Visszaküldés
A visszaküldéshez a GLS futárt Önnek kell megrendelnie.
Ha egyszerre két vagy több terméket küld vissza, csomagolja őket egy dobozba, ugyanis ha külön-külön csomagonként küldi vissza őket, mindegyikhez saját szállítási kódot kell létrehozni, és a szállítási díj esetében többletköltsége keletkezik a csomagok darabszáma miatt.
Amennyiben eredeti, kifogástalan állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek), a jóváhagyást követően visszafizetjük a vételár(uk)at vagy kérésre kicseréljük. A visszáru folyamat előreláthatólag 10-14 napot vesz igénybe (kivéve vis maior esetén).
Visszáruját abban az esetben utasítjuk el, ha:
- a megadott 14 napos határidőn túl küldi vissza a termék(ek)et
- ha nem kifogástalan (viseléstől mentes/eladható) állapotban kerül(nek) vissza hozzánk a termék(ek)
Ha ugyanabban a dobozban küldi vissza a termék(ek)et, amiben tőlünk kaptad – kérjük, távolítsa el a régi szállítási címkét a dobozról!
Ne felejtse el, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni, ezért arra kérjük, hogy beszedendő összeget semmiképpen se írjon rá a csomagra!
Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre vagy a termék vételárát igényelte, úgy annak összegét 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra
Fizetési módok
Az undershield.hu webshopunk a Barion rendszerén keresztül biztosított bankkártyás fizetési módot nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webshop a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Barion pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a biztonságos fizetőoldalon.
Webáruházunkban 2 féle fizetési lehetőség közül választhat:
- Fizetés utánvétellel: A csomag ellenértékét a futár részére kell kiegyenlíteni készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes fizetése adminisztrációs költsége 400 Ft, ezért javasoljuk, hogy válassza a díjmentes bankkártyás fizetést
- Bankkártyás fizetés – biztonságos bankkártyás fizetést biztosítunk a Barion rendszerén keresztül
Csere és elállás feltételei webshopunkban történt vásárlás esetén
Méret- vagy színcsere
Ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű vagy más színt, vagy akár teljesen más terméket választana, a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül kezdeményezheti a termék cseréjét.
Amennyiben cserét szeretne, kérjük, lehetőség szerint e-mailben vegye fel a kapcsolatot velünk a ciao@undershiled.hu email címen, és ismertesse az alábbi adatokat,
- a rendelése sorszámát és időpontját, illetve a megrendelt termék árát, amiből a rendelés beazonosítható
- milyen terméket mire kíván kicserélni (a cseretermék megnevezése és mérete), és mi ellenőrizzük a csere lehetőségét
- amennyiben az előzőkhez képest a szállítási cím eltér, kérjük, adja meg az új szállítási címet is
- abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra
Amint beérkezett hozzánk a cserélni kívánt termék, küldjük is a megrendelt csereterméket.
Kérjük, az árut a számla másolatával küldje vissza címünkre!
Címünk: Linea Verde Sport Kft., 1223 Budapest, Rózsakert u. 3-11. C. épület
Kizárólag új, sértetlen terméket küldjön vissza, ellenkező esetben a csere jogát nem tudja érvényesíteni!
14 napos elállási garancia
A megrendelés során, mint vevő, élhet a 45/2014. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
A rendeléstől való elállás feltételei
A termék kézbesítését követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, amennyiben azt további értékesítésre alkalmasan, hiánytalanul és sértetlenül (feltételek: a termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhacímkék megléte és a számla másolatának csatolása), visszaküldi részünkre.
Amennyiben a termékről az átvételkor, a csomag felbontása után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
Kérjük, az elállásra vonatkozó igényét emailben a ciao@undershield.hu címen írásban jelezze felénk!
Mint Vevő, Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, azaz a visszaküldés költségét.
A visszaküldés feladata Önt, mint Vevőt terheli, a csomagot bármelyik futárszolgálattal visszaküldheti.
A visszaküldött árut ellenőrizzük és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő legkésőbb 14 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott magyar, forintos bankszámlaszámra.
Figyelem:
A 14 napos gondolkodási idő a megrendelt áruk átvételétől veszi kezdetét. A szolgáltatási szerződések esetében a 14 napos gondolkodási idő a szerződés megkötésének napján kezdődik. Ha a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, a gondolkodási idő a követő munkanapon jár le.
Kizárólag új, sértetlen terméket küldjön vissza, ellenkező esetben a csere jogát nem tudja érvényesíteni!
Kivételek
A csere vagy elállás joga kizárólag új, teljes csomagolású, sérülésmentes és újra eladható termékek esetén áll fent.
Továbbá nem vonatkozik semmilyen fehérneműre, zoknira és az alábbi esetekben:
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
Tévedésből vagy hibásan leadott megrendelés
Ha a megrendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést a ciao@undershield.hu email címen ingyenesen lemondhatja.
Szavatosság: Ingyenes, kétéves szavatosság minden termék esetében
Szavatossági jogok érvényesítése
Ebben a pontban felsoroltak alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.
Az Ön által érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése esetében a jelen ÁSZF egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:
- A szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – bemutatja.
Arra törekszünk, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 14 munkanapon belül elvégezzük.
Kijavításra vagy a szavatossági vagy a jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében vesszük át.
A fogyasztókat az Európai Unióban vett termékek tekintetében legalább kétéves szavatossági idő illeti meg, méghozzá díjmentesen, akár az interneten, akár üzletben, akár postai megrendeléssel vásárolnak.
Általános szabály, hogy csak akkor lehet a vételár részleges vagy teljes megtérítését kérni, ha a javításra, illetve a cserére nincs lehetőség.
Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a webshop ügyfélszolgálat kezeli a ciao@undershield.hu email címen.
Az első 6 hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a webshop ügyfélszolgálat szerzi be. Hat hónapon túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztó fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) -lehetőség szerint 14 munkanapon belül- biztosítunk.
A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ciao@undershield.hu email címre elküldeni!
Mindent meg fogunk tenni a probléma rendezésének érdekében, hogy elégedett maradjon az általunk forgalmazott termékekkel és szolgálatásunkkal.
Kellékszavatosság
Hibásan teljesítünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesítünk hibásan, ha a hibát a szerződéskötés időpontjában Ön ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozunk. A kellékszavatossági igénye új termék vásárlása esetén a teljesítése időpontjától számított két év alatt évül el, melynek első hat hónapjában a bizonyítási kötelezettség miénk, míg a fennmaradó időszakban ez Önre hárul.
Egyéb Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.
Választási lehetőségei a kellékszavatossági igény alapján:
- Kijavítást vagy cserét igényelhet, kivéve ha:
- a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
- az részünkre – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve
- a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
- a szerződésszegés súlyát,
- a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
- Az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát költségünkre magunk kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést nem vállaljuk,
- a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeit kímélve nem tudunk eleget tenni,
- a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt
- A választott kellékszavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles megfizetni, kivéve, ha az áttérésre mi adtunk okot, vagy az áttérés egyénként indokolt volt.
A hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát irányunkba közölni. A közlés késedelméről eredő kárért Ön a felelős.
Termékszavatosság
Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.
Az általunk eladott termék hibája esetén követelheti a gyártótól (gyártónak minősülünk mi, mint a termék hivatalos forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, az érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket kicseréljük. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
Elérhetőségeink
1147 Budapest, Kerékgyártó utca 62.
gkatalin.undershield@gmail.com
+36 30 899 78 90
Vásárlási információk
Bankártyás fizetés (Barion tárca)
Utánvét (bankkártya és kézpénz)